Kopia av Return & Exchange

Vi gör det enkelt och bekvämt för dig att returnera din beställning.

Observera att du har 14 dagars full returrätt från inköpsdatum för att returnera oanvända produkter.

Tyvärr, vi erbjuder inte direkta utbyten. Om du vill byta till en annan storlek, stil eller färg, vänligen returnera produkten och beställ önskad produkt separat i en ny beställning.


Klicka här för att köpa en returetikett:

Köp returetiketter från Danmark 🇩🇰

Köp returetikett (Sverige) 🇸🇪

Köp returetiketter från Frankrike 🇫🇷

Obs: Om ditt land inte finns med i listan kan vi tyvärr inte erbjuda dig en returetikett. Om detta gäller dig, vänligen scrolla ner till Internationella returer nedan.

RETURPOLICY - LÄS DETTA INNAN DU ÅTERKOMMER

Observera att följande villkor gäller för alla returer:

Vi accepterar inte returer om den returnerade produkten:
– Är inte i nyskick
– Luktar parfym eller andra starka saker
– Har blivit utsatt för rök
- Har tvättats
- Har inte packats tillräckligt och ordentligt för returfrakt

Du har 14 dagars full retur. När de 14 dagarna har gått kan vi inte erbjuda dig en retur.

Om du vill byta en vara måste du göra följande:

Du kan returnera varan till webbutiken. Kom ihåg att bifoga en kopia av fakturan, en ifylld retursedel och rätt returkod samt följ proceduren för hur du returnerar (som kommer att framgå av retursedeln). Du måste returnera varan till oss inom 14 dagar efter mottagandet (se returadress nedan). Dina pengar för de returnerade varorna kommer att återbetalas när de har tagits emot och behandlats. Om du vill ha en annan vara, vänligen skicka en ny beställning.

DIN RÄTT ATT ANVÄNDA

Om du ångrar ditt köp kan du göra följande:

Enligt lag har du rätt att ångra ditt köp upp till 14 dagar efter mottagandet av varan. Om du ångrar ditt köp måste du returnera varan till oss i säljbart skick och med prislappen kvar. Vi rekommenderar att du bifogar den korrekt ifyllda retursedeln, och följer proceduren för hur du returnerar (vilket framgår av retursedeln). När vi har tagit emot och behandlat din retur återbetalar vi köpsumman till ditt konto inom ca. 14 arbetsdagar. Du får ett e-postmeddelande med en kreditnota i samband med detta.

Vi kommer vanligtvis att använda samma betalningsmetod som du använde när du betalade för varan, för återbetalningen.
Om du inte längre har den bifogade retursedeln, vänligen kontakta Stampe Web Support (se kontaktuppgifter nedan), som skickar en ny sedel till dig.
Du kan även skriva ut returformuläret själv, följ bara länken nedan.

PÅSTÅENDEN

Om du har en defekt eller defekt produkt, skicka ett e-postmeddelande till stampe@kv-stampe.dk med bilder på defekten och ditt ordernummer.

INTERNATIONELL RETUR

Om du bor i ett land där vi inte erbjuder returetiketter, följ guiden nedan:

Du använder din egen operatör som GLS, DHL, FedEx eller andra internationella operatörer. Dessa bärare krävs inte, du kan fylla gratis för att hitta din egen.

Det är viktigt att returformuläret ingår i paketet för att säkerställa en snabb och enkel process.

Fyll i returformuläret med nödvändig information och bifoga det i paketet.

Skicka paketet till följande adress:

Returadress:
KV Stampe & Sons
Ringvejen 60
7900 Nykøbing Mors
Danmark
Tfn +45 97 76 78 00



FRÅGOR OM RETURNERING?

Har du några frågor eller behöver du hjälp angående returprocessen? Kontakta gärna vår kundtjänst. Du kan se våra öppettider här:

Mån-fre: 08.30-16.00
Lör-sön: Stängt

Du når oss via följande kanaler:

Telefon: + 45 97 76 78 00
E-post: stampe@kv-stampe.dk
Livechatt på hemsidan (nedre högra hörnet)

Om du har tappat bort din returblankett finns den här:

Tryck här för returformulär